1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2108928

Sv: Apropå nånting...
"Det hänger på hur det går för Timrå"
Nån som läst artikeln på expressen??

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
danne80: Adam skrev väl lite samma om Westin med, att komma hem till Vsäernorrland kan nog locka även där

Sv: Apropå nånting...
danne80: "Sebastian Erixon, back - The captain. När Rydahl blev av med C:et fick Erixon ta över ansvaret och det var kanske bäst för alla parter. Inne på sin sjätte säsong i Färjestad och får räknas till en av lagets veteraner. Hans framtid hänger nog ihop med hur Timrås säsong artar sig. Erixon har hus i Sundsvall, kommer från Medelpad och tar Timrå sig upp till SHL riskerar Färjestad att tappa sin kapten."

Sv: Apropå nånting...
danne80: Inget citat från Sebbe dock utan bara Adam som spekulerar
Uppladdat:

500x0-5d49c9c0-ddeb-4b20-9e2b-663e96e62b0a.jpeg


Sv: Apropå nånting...
danne80: sebbe som avvaktar🤔

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer