{8671}: förstår tanken. Tänker dock att det kanske ändå blir ett slags konkret stöd då grabbarna kan se hur många som faktiskt stöttar klubben under dessa tider.
Sedan tror jag det kan väcka många nya att gå in med pengar när det blir något "kul" av det.
Visst kan man se hur många biljetter som säljs, men det är ju bara en siffra.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sedan tror jag det kan väcka många nya att gå in med pengar när det blir något "kul" av det.
Visst kan man se hur många biljetter som säljs, men det är ju bara en siffra.