Sputnik: hade önskat mig några mål av Timrå ik i första men annars är jag nöjd.
Relativt avslagen och disciplinerad period.
Bjuder inte BIK på för mycket och tvingar dom att vara kreativa om dom vill framåt. Jag gillar det...
När Hartman får läge att rusa i andra så sitter pucken.
BIK är livrädda för BP med tydligen vilket är ett till effektivt sätt att dra ner intensiteten!
Hoppas detta håller i sig!
Frånsett första chansen som BIK får tycker jag detta ser stadigt ut på alla positioner JJ håller returerna med i första det får han gärna fortsätta med.
Enda frågetecknet jag känner av är Boyce... Jag saknar rivet i honom. Är han påverkad av någon gammal skada?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Relativt avslagen och disciplinerad period.
Bjuder inte BIK på för mycket och tvingar dom att vara kreativa om dom vill framåt. Jag gillar det...
När Hartman får läge att rusa i andra så sitter pucken.
BIK är livrädda för BP med tydligen vilket är ett till effektivt sätt att dra ner intensiteten!
Hoppas detta håller i sig!
Frånsett första chansen som BIK får tycker jag detta ser stadigt ut på alla positioner JJ håller returerna med i första det får han gärna fortsätta med.
Enda frågetecknet jag känner av är Boyce...
Jag saknar rivet i honom.
Är han påverkad av någon gammal skada?