1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2118057

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Jäkla strul framför eget mål ledde fram till mål, nonchalant spel.

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Ja, så här roligt har man ju inte haft det sen man rotfyllde senast. Hafs & slafs. Syns verkligen att man inte är där idag.

Olofsson, ja. Dags att träna på att ta avslut? Han söker ju passning hela tiden, oavsett eget läge. Med lite killer-instinkt hade han haft betydligt fler dimensioner i sitt spel. Ger ert allmänt lojt intryck.

Måste nog börja kugga i sista 20 om det ska bli någon poäng. Och hur ska vi få fart på Hartmann? Tycker att han trampar lite vatten sedan han fick Olofsson som center. Gnugget är det inget fel på, men vill se honom få lite avslut också.

Kom igen nu, Timrå! Sista chansen att vinna 2020!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer