1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2118063

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
{8671}: Olofsson och Lodin har klivit ner en nivå för att få spela mer, använd det förtroendet annars bör man placeras lägre ner i hierarkin.

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Rallarn: Problemet är ju att det inte finns så många fler offensiva spelare att sätta in istället för dom..

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Rallarn: Olofsson är ganska bra i varannan match och sämst på banan varannan match. När han är kass så ska han bort från PP-formationen och sitta på bänken. Han är direkt spelförstörande när han har vaknat på den sidan och är för gnällig och lat för att spela hockey.

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Rallarn: Väntar fortfarande på att Walli skall få testa vingarna i en mer offensiv roll.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer