1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2118164

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
The great one: Exakt obegripligt fegt hade chansen spela 6 mot 4 efter reduceringen pajas nivå på den Freddan o Ante

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Modano: Det här var ett monumentalt fiasko från första handledaren på uppvärmningen till sista sekunden på matchen.

Ofokuserat. ODisciplinerat. Obra. Okul. Ja, och nästan alla andra o-ord man kan komma på.

Men det må så vara att det kommer en skitmatch ibland. Absolut. Visst. Men va faan; det suger så jävla hårt ändå.

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
usel insats av oss
BIK spelar så här mot oss...gör oss dåliga
men oavsett...BIK är o kommer Alltid att vara
ett medelmåttigt HA lag...
alltså intetsägande lag

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Modano: Skitmatch , fira nyår o däng modo istället

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer