Whoisme: Modomatcherna är speciella. Det spelar nästan ingen roll form eller tabelläge. Sitter några puckar till tidigt i matchen skulle det kunnat bli utklassning. Men det går upp och ner under säsongen, vinst är det enda som har betydelse...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sitter några puckar till tidigt i matchen skulle det kunnat bli utklassning. Men det går upp och ner under säsongen, vinst är det enda som har betydelse...