Knylan: Undrar var det kommer ifrån? konstigt att hitta på en tysk sida när det inte pratas direkt om det här!! Abgänge/auslaufende Verträge,,,vad betyder det? spelare som inte har kontrakt nästa säsong?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Undrar var det kommer ifrån? konstigt att hitta på en tysk sida när det inte pratas direkt om det här!!
Abgänge/auslaufende Verträge,,,vad betyder det? spelare som inte har kontrakt nästa säsong?