{297}: walli må sätta sitt lag i en dålig sitts men sätter plant i en ännu värre, de är precis så dåliga beslut som walli tog som avslutar karriärer, totalt respektlöst vilken jävla idiot......
acerjocke: Det är sånt som händer i en match. Korrekt matchstraff och han lär väl få 3 matcher för det där. Vänd blad nu och släpp ilskan. Vi hade en likadan senast mot Väsby och fick bara 2 min PP, det lönar inte att älta.
acerjocke: Ja, det var verkligen onödigt och grisigt, men det är tyvärr ingenting någon av oss här inne kan påverka. Ni kan ju alltid köpa en ny annars.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer