Sputnik: Solna leder fairplay-ligan. Alltså de har lägst antal utvisningsminuter.
Tro mig, jag tvivlar på att de är så mycket mer sportsliga. Domarna brukar ha lite större möjligheter att se mellan fingrarna när storstockholmslagens spelare begår regelbrott. Undra vad det beror på...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tro mig, jag tvivlar på att de är så mycket mer sportsliga. Domarna brukar ha lite större möjligheter att se mellan fingrarna när storstockholmslagens spelare begår regelbrott. Undra vad det beror på...