mikenomad: tack Ja mycket mer , trodde inte till några matcher sedan vi skulle ha en chans på topp sex, nu har vi en bra chans, men vi skall fortsätta jobba på ett enklare spel ur egen zon, men mycket roligare nu
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja mycket mer , trodde inte till några matcher sedan vi skulle ha en chans på topp sex, nu har vi en bra chans, men vi skall fortsätta jobba på ett enklare spel ur egen zon, men mycket roligare nu