1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 215199

Vad har vi där att göra?
Har vi nånting att göra i slutspelet överhuvudtaget?
Vi har loosat stort mot FBK, DIF o nu VF.
Modo har börjat få upp ångan.

Känns som om vi har lekt rommen av oss, nu kan dom stora elefanterna börja dansa på våra små späda o klena kroppar!

Visst är det skoj att vi slipper kvala, men risken är att vi får en kortare säsong nu!
Vi kommer att få känna på hur det är att fysiskt kollidera med Luleå i 7 matcher .
Ett ånglok med grepar som dunkar en i solarplexus o som rispar en i ansiktet med grepen.

Nä, en svart sorgedag kommer att vara mycket lyckligare än den dag vi inte mer är med i slutspelet.
Vad har vi där att göra?
Känns som ett Kamikazeuppdrag!
Inte stor chans att vi kommer levande ur det men hjärtat gör det för sakens skull!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer