rådbjer: Risken finns ju,,men jag hoppas att grabbarna kan ta fram lite mer jävlar anamma när det väl behövs. Jag tror att det kommer att bli otroligt tufft för motståndarna att vinna i ladan, för under slutspelet inbillar jag mig att det kommer att bli ett otroligt tryck därinne, kanske slippsnissarna vaknar till ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Risken finns ju,,men jag hoppas att grabbarna kan ta fram lite mer jävlar anamma när det väl behövs.
Jag tror att det kommer att bli otroligt tufft för motståndarna att vinna i ladan, för under slutspelet inbillar jag mig att det kommer att bli ett otroligt tryck därinne, kanske slippsnissarna vaknar till ?