Jari Von Jäger: Jag är en dålig förlorare, jag hatar förluster!
Ifjol var man van, då tillhörde man Lallande fånar men nu är det svårare att ta förluster, med tanke på hur mycket vi har vunnit, då kommer ångesten smygande o greppar sitt dödsgrepp vid varje eländes förlust.
Fast i morgon står man i ladan o skriker som vanligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ifjol var man van, då tillhörde man Lallande fånar men nu är det svårare att ta förluster, med tanke på hur mycket vi har vunnit, då kommer ångesten smygande o greppar sitt dödsgrepp vid varje eländes förlust.
Fast i morgon står man i ladan o skriker som vanligt.