Spock: Ja det måste ändå sägas att det låg lite i luften redan då att JJ skulle komma inför den här säsongen, det kändes lite som att han var något mer än enbart en namngiven keeper. Lars Volden har väl dessutom figurerat under sillyn tidigare? Var det redan i somras kanske, innan det spikades med JJ? Volden verkar ha funnits på radarn ett längre tag i alla fall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...