Härligt att se att Nordgren har ritat på! Nu väntar jag bara på Krykovs namnteckning.
I morgon vill jag att det blir minst 4500 åskådare, 3500 mot LHC var inte bra. Trodde inte att det skulle bli under 4000 denna säsong. Andra platsen är grymt viktig att hålla, om nu inte alla redan har fattat det. Under 4000 i morgon är en skam mot spelarna som har spelats så bra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I morgon vill jag att det blir minst 4500 åskådare, 3500 mot LHC var inte bra. Trodde inte att det skulle bli under 4000 denna säsong. Andra platsen är grymt viktig att hålla, om nu inte alla redan har fattat det. Under 4000 i morgon är en skam mot spelarna som har spelats så bra.
Älska Timrå!!!