klm: Om jag har fått ihop det rätt så har dessa kontrakt:
Kapanen, R Carlsson, Matthiasson, Nordgren, Koivunen, Åkerblom och Sanny Lindström.
"Nubben" pratade i Dagladet om att han "fått positiva vibbar" från Krykov om fortsättning. Vår sportchef har även "stora förhoppningar" om att det ska lösa sig med tränarna. Tre av truppens backar skulle prioriteras i omförhandlingarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kapanen, R Carlsson, Matthiasson, Nordgren, Koivunen, Åkerblom och Sanny Lindström.
"Nubben" pratade i Dagladet om att han "fått positiva vibbar" från Krykov om fortsättning. Vår sportchef har även "stora förhoppningar" om att det ska lösa sig med tränarna. Tre av truppens backar skulle prioriteras i omförhandlingarna.