1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 215578

Sv: Nordgren
Börje: Nu är en liten uppdatering gjord. Av vad jag kan se så skulle ju Kent-Anders ha skrivit på ett 2 års-kontrakt och därmed vara klara som tränare för ännu en säsong? Gäller inte dom kontrakten längre? I annat fall så är det ju onödigt att skriva kontrakt.

Jag la också in de länkar jag hittade med fakta om kontraktsskriverierna för de som vill läsa mer.

Om ni undrar så finns jag inte till på HS ikväll som en del snabbögda redan har lagt märke till - det är kul att vara den "osynlige mannen" ibland(se även länktips.)

www.timraik.nu/~tik031/laget_2002_2003.htm

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer