Det är bara att hålla med! Spelet i PP är o förblir en akilleshäl för TIK. Det måste bara gå att få till det!! Och ,värre att förlora med 2-1 än 5-1. Finns inget utrymme för hedersamma förluster! Glöm slutspel och låt oss hoppas att kvalspöket försvann med Björklövenspöket! Kom ihåg att det bara är i verkliga livet man går till slutspel!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Glöm slutspel och låt oss hoppas att kvalspöket försvann med Björklövenspöket! Kom ihåg att det bara är i verkliga livet man går till slutspel!!