1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 216354

Sv: Vart har publiken tagit vägen?
El Maco: Jag hade 2 pilsner med mig och en hela Long John men det var ju ingen som presenterade sig för mig så jag fick ju hinka i mig själv hela matchen....SYND!!!
Jag som ville dela med mig till ER alla.....
Jag bara väntade på efterfesten,men ingen kom fram så den blev med mina kära morföräldrar i Bergeforsen(88 och 84 år).
Sedan slocknade jag i tvsoffan vid 03:00......inte ens Madeleine hörde av sig.......jag jag som hade inhandlat en massa påsar...gud vad jag är ledsen och besviken........synd att inte vilde Whillysson var där.......då hade vi nog rivit hallen!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer