1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614986 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 21637

Sv: F R U S T R A T I O N . . .
Hur fan kan man åka ända till Gävle och förstöra helgen genom att kolla på en rutten hockeymatch och bevittna en väntad förlust? När man bara behövde vandra ner till IP och njuta av ljuvlig fotboll, jubla över Bajens SM-guld och Giffarnas förnyade kontrakt... Dessutom var det trevligt på stadens pubar! Undantag: Alla äckliga och fula Bobcats Fans. De är en skam för stan och borde arkebuseras kollektivt...!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer