Dream Team: Jag har två frågor till dig angående din undersökning. Med anledning av att du rubricerar dina staplar som "högsta serien/kvalserien" så undrar jag om de siffror du har rör hela säsongens matcher eller om de i vissa fall rör en kvalserie på exempelvis 5 hemmamatcher i slutet av säsongen ? Sedan undrar jag om du skulle kunna presentera den totala publiksiffran under en säsongs alla hemmamatcher och jämföra detta med de tidigare. Då skulle elitseriens 25 hemmamatcher förmodligen komma mycket långt i jämförelse med kanske 10 hemmamatcher på 70 talet.. Det sista är dock ett antagande..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med anledning av att du rubricerar dina staplar som "högsta serien/kvalserien" så undrar jag om de siffror du har rör hela säsongens matcher eller om de i vissa fall rör en kvalserie på exempelvis 5 hemmamatcher i slutet av säsongen ? Sedan undrar jag om du skulle kunna presentera den totala publiksiffran under en säsongs alla hemmamatcher och jämföra detta med de tidigare. Då skulle elitseriens 25 hemmamatcher förmodligen komma mycket långt i jämförelse med kanske 10 hemmamatcher på 70 talet.. Det sista är dock ett antagande..