SMÅLAND: Ja du grabben. Alldeles nedanför dig stod Selina, jag själv, Dalan, Knylan med sin söta flicka, Swordster & Kermit från HS... Det var lätt att höra den glade Småland. Han var den ende som hade stark röst, vi andra har slitit hela säsongen. =)
Vad är det som händer under ramsorna egentligen? Tempot går fortare fortare och fortare! Varför har ni så bråttom??? Är det så med grabbar och tempo? Desto snabbare- desto bättre? Ramsorna ska inte hålla endast 30 sekunder utan det är bättre med några minuter! Är vi så beroende av trumman?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var lätt att höra den glade Småland. Han var den ende som hade stark röst, vi andra har slitit hela säsongen. =)
Vad är det som händer under ramsorna egentligen? Tempot går fortare fortare och fortare! Varför har ni så bråttom??? Är det så med grabbar och tempo? Desto snabbare- desto bättre?
Ramsorna ska inte hålla endast 30 sekunder utan det är bättre med några minuter! Är vi så beroende av trumman?