1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2167901

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: väljer att tolka det så :) Jag ska inte svära på att dealen var exakt 50/50 och det kanske finns flera olika leverantörer. Tycker dock att det finns ett narcissistiskt drag i att skänka till klubben men böta hälften bara för man ska få sitt eget tryne på sittplats.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja jo.. Får lita på att klubben gjorde rätt val marknadsmässigt. Men jag håller med, skänk hellre 500 direkt. Frågan är om lika många skänker pengar då dock, de flesta är väl ändå lite narcissister innerst inne :)

Edit: Såg att vi har 33000 sålda stödbiljetter, det lär vara den rätta vägen att gå istället för att sälja pappfigurer.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer