Hörde att MODOs dansk bröt benet av att se den dansvideon... Oklart om han försökte efterapa eller inte.
För övrigt är det lustigt att de gjort draken till sin maskot. Klubbloggan ska föreställa sankt Mikael som dräper draken... De borde alltså ha en maskot av honom istället för det han dödar. - ('-')/-
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hörde att MODOs dansk bröt benet av att se den dansvideon... Oklart om han försökte efterapa eller inte.
För övrigt är det lustigt att de gjort draken till sin maskot. Klubbloggan ska föreställa sankt Mikael som dräper draken... De borde alltså ha en maskot av honom istället för det han dödar.
- ('-')/-