eliassjo : Dags för slutspelsmatch! Vi kommer att komma in med stor energi och vilja att vinna ikväll. AIK kommer att få jobba väldigt hårt och ha lite tur om de ska kunna vinna ikväll.
Lit go kampsång mä Lönnå på morgonkvisten!!! Lit gott å drikke... Nu tagg vi tusen å jaga musen.. Låt dä rinna lätt ida,,, Ge oss FRID å VINN ikväll 🙏🥳
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...