Villervalla: Det är hockey när det är som bäst. Allt står på spel i 5e avgörande och sudden. Tycker intensiteten är helt Ok också. Tror nog Modpiterna är nöjda med att inte vara ett av deltagarlagen i kväll ; >}
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Allt står på spel i 5e avgörande och sudden.
Tycker intensiteten är helt Ok också. Tror nog Modpiterna är nöjda med att inte vara ett av deltagarlagen i kväll ; >}