1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 21729

Sv: F R U S T R A T I O N . . .
HH: Du har rätt. Allting är frid och fröjd, trots att vi snart ligger i botten på tabellen. *IRONI*

Efter Timrås kvittering till 1-1 igår började laget backa hem, just DÄRFÖR skulle Peo:s timeout kommit TIDIGARE!!!

Hur f-n kan du ens diskutera slutspel i det läge där vi befinner oss för närvarande??? Det tyder enbart på okunskap och en, från din sida, bristande verklighetsuppfattning!

Laget gav jag en massa beröm efter gårdagens match, det var andra faktorer som jag var kritisk till. Men DU är väl som vanligt nöjd med precis allting...

P.S. Var du själv på matchen igår??? D.S.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer