1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2173228

Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
{9386}: satt och tänkte på det. Det värsta med att möta Västervik i bäst av 7 är ju att man skulle behöva genomlida kameravinkeln från deras skitarena minst två gånger. Om dom går upp i SHL så lär dom ju behöva en helt ny arena, alternativt höja taket sisådär 100 meter. Skulle dom gå för att vinna om dom går till final?

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kan man skapa omröstningar på HS? Jag skulle vilja veta vilken spelare i slutspelet du tycker mest förtjänar en puck rakt i ansiktet (utan permanent skada eller onödigt lidande som följd).

Jag tycker tex. att Oskar Pettersson i Västervik har ett fejs som bara skriker ”sätt en puck i pannan på mig”.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...