TGO: Bra att du lägger fram ett förslag på nån tränare och inte som många bara säger att det måste komma nån ny och därefter punkt slut.
Frågan jag ställer mig i frågan Slettvoll är om han står för den positiva offensiva hockeyn som Timrå IK vill spela och som styrelsen vill att det ska spelas?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Frågan jag ställer mig i frågan Slettvoll är om han står för den positiva offensiva hockeyn som Timrå IK vill spela och som styrelsen vill att det ska spelas?