TGO: Instämmer i ditt önskemål om en ny tränare och ersättare till PeO Larsson som gjort det fantastiska och fört upp laget i Elitserien men ser däremot inte Slottvoll som något bra alternativ.
Allt för många gånger har jag sett Björklöven med Slettvoll vid rodret. Ska Timrå spela defensiv grishockey med köttmur vid defensiv blå? Den dag Timrå ger upp anfallslusten och byter till div 1-spelstil kommer man förlora åtskilliga miljoner i intänker från inträde till matcherna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Allt för många gånger har jag sett Björklöven med Slettvoll vid rodret. Ska Timrå spela defensiv grishockey med köttmur vid defensiv blå? Den dag Timrå ger upp anfallslusten och byter till div 1-spelstil kommer man förlora åtskilliga miljoner i intänker från inträde till matcherna.