Kom igen nu allihopa, gå ut ta en nypa frisk luft, skrik ut er ångest, boxa på en tall (eller björk) och kom tillbaka in igen så kan vi analysera matchen och därefter lägga den till handlingarna.
En viktig egenskap i slutspel är att glömma det som varit och göra sig bered på nästa byte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En viktig egenskap i slutspel är att glömma det som varit och göra sig bered på nästa byte.
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp! ❤️🤍❤️🤍❤️🤍