KB: Exakt så! Det hade varit ett mycket bra system. Det är något som inte stämmer när ett antal klassiska klubbar nu spelar HA som Modo, Timrå, HV71, Södertälje, AIK och Löven... Nej, klubbarna i SHL har för mycket att säga till om.
Gör om gör rätt, samma system som i fotbollen ska det vara! Sen måste vi jobba för att få bort stämpeln att HA är en skitliga och att det är fult att spela där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gör om gör rätt, samma system som i fotbollen ska det vara! Sen måste vi jobba för att få bort stämpeln att HA är en skitliga och att det är fult att spela där.