förlorar mot ett bättre lag o har gjort sitt yttersta bara tacka o gratulera... ÄR sättet vi agerar på som man blir GALEN på... man måste kunna kräva mer av laget.. Löven gör ingen toppmatch vi som gör en USEL insats..ger bort matchen då ere gonatt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
o har gjort sitt yttersta
bara tacka o gratulera...
ÄR sättet vi agerar på som
man blir GALEN på...
man måste kunna kräva mer av laget..
Löven gör ingen toppmatch
vi som gör en USEL insats..ger bort matchen
då ere gonatt