Har nu genomlidit en Golgata-vandring på förmiddagen (jobbar i Umeå). Folk som inte sagt ett knyst om hockey sedan september har plötsligt blivit mycket intresserade och vill höra min analys av matchen. När jag ställde en motfråga om de sett matchen så svarade huvuddelen nej.
Nä nu får grabbarna ta och spöa Löven så att det blir lugnt på jobbet. ☕️
Jag rekommenderar en rask promenad och en välbalanserad lunch. Sedan kör vi igång med matchladdningen...
Ha en bra dag alla Timråiter. Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp! ❤️🤍❤️🤍
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä nu får grabbarna ta och spöa Löven så att det blir lugnt på jobbet. ☕️
Jag rekommenderar en rask promenad och en välbalanserad lunch. Sedan kör vi igång med matchladdningen...
Ha en bra dag alla Timråiter. Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp! ❤️🤍❤️🤍