Frebog: Råkade skriva ihop det där jag såg på twittermen den första Löven supporten skrev såhär:
"Att Dahlén insinuerar att Rahimis tackling var medveten för att skada är skrattretande. Hade det varit medmedvetet så hade inte Hartmann legat på båren., "
Det var så den andre Björklöven supporten svarade: "Nä då hade han legat i en kista ..."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Råkade skriva ihop det där jag såg på twittermen den första Löven supporten skrev såhär:
"Att Dahlén insinuerar att Rahimis tackling var medveten för att skada är skrattretande. Hade det varit medmedvetet så hade inte Hartmann legat på båren., "
Det var så den andre Björklöven supporten svarade:
"Nä då hade han legat i en kista ..."