{8399}: Absolut, håller med dig helt. Domarna kommer nog känna stor press på lyckas göra det också. Men, det är inte alltid så enkelt att klara av det. Dem ska helst vara rutinerade med lång erfarenhet.
Haha. Det här är den sjukaste slutspelsserie jag varit med om. Och då har jag ändå följt Timrå sen Pekka stod och rökte i pauserna.
Vad sägs om att vi kör en Super League och skrotar det här dokusåpaexperimentet som Löven lanserade i måndags, och så kör vi lite hockey istället? Låter två lag glida ut på isen och med klubbor och en puck försöka avgöra skiten?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer