Rip Kirby: Han kom in och skrev här mitt i vår frustration mot Rallarfasonerna från Lövens håll. Sen tog nån Lövenperson screenshot och lade upp på Twitter, sen tog det fart.
Sputnik: Jo, jag läste ju inlägget när det skrevs. Jag tänkte om han hade skrivit något liknande även utanför det här forumet. Vad andra människor gör kan gärna inte han ta ansvar för Men då vet jag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer