kaofl: Om serien inte kan spelas klart pga orsaker så antar jag att det högst rankade laget går upp. Dvs Timrå som vann serien överlägset och som dessutom leder matchserien på gjorda mål.
Jag hoppas dock att allt återupptas omgående och spelas klart.
covfefe: Jag antar att du hade samma åsikt förra säsongen när Björklöven-Modo inte fick spela klart sin serie? Alltså att Björklöven borde ha blivit uppflyttade?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag hoppas dock att allt återupptas omgående och spelas klart.