Linkovich: Hur jävla korkad får man vara? Tror du 5+ spelare kommer hinna skaka av sig COVID-19 och gå 100% redan om en vecka? Detta är ABSOLUT inte en fördel för Löven.
dk1ng: Chilla lite, inget mera hat. Det behöver faktiskt inte vara 5+ spelare, det räcker med att man anser att man inte har kontroll på snittspridningen i laget för att man ska skjuta fram matcher.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...