Knylan: Det förutsätter att bägge klubbarna inte kan/vill spela klart. För om ett vill medan det andra vägrar så lär det tolkas som WO. Ska man ställa in helt igen så lär situationen i samhället behöva förvärras dramatiskt. Knappast troligt man landar i fjolåret när SM-slutspelet rullar på och fotbollen skriker efter publik. Fjolårsbeslutet var också under en period när själva sjukdomen var ny och man på allvar var rädd för människors liv. Där är vi inte idag.
Om det sedan avgörs över fem eller sju matcher beror nog på hur försenat spelet blir. Förhoppningsvis så har inte vi några fler fall och då finns det goda chanser till spel inom en vecka eller två.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om det sedan avgörs över fem eller sju matcher beror nog på hur försenat spelet blir. Förhoppningsvis så har inte vi några fler fall och då finns det goda chanser till spel inom en vecka eller två.