Så antingen Timrå ELLER Björklöven kommer spela i SHL 2021/2022. Men inte båda lagen. Jag tror också att det kommer att spelas om saken. Om det blir bäst av fem eller bäst av sju vet jag dock inte.
(Om Coronan slår allt för hårt i Löven och transatlanterna väljer att åka hem finns risken/chansen att Löven ser slaget som förlorat och lämnar walkover. Det är människor vi har att göra med och varje person är sig själv närmast).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
(Om Coronan slår allt för hårt i Löven och transatlanterna väljer att åka hem finns risken/chansen att Löven ser slaget som förlorat och lämnar walkover. Det är människor vi har att göra med och varje person är sig själv närmast).