Lub: Intressant det där med vad som definierar klassiska lag förresten, har hamnat i diskussioner med personer som tycker det var bra att HV71 åkte ur SHL eftersom det inte är ett klassiskt lag och att det vore trevligt att få upp Löven som däremot är ett klassiskt lag. Jag börjar fundera om själva definitionen av ”klassiska lag” är att man hade en storhetstid i mitten av 80-talet.
Jag är enkel, alla lag som kvalificerat sig till en högre serie är välkommen och bidrar till ligans samlade värde.
Släpp pucken så jag slipper föra dylika kvasifilosofiska resonemang... 😂😬
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag är enkel, alla lag som kvalificerat sig till en högre serie är välkommen och bidrar till ligans samlade värde.
Släpp pucken så jag slipper föra dylika kvasifilosofiska resonemang... 😂😬