{297}: Han sa så här. Sedan så har han i Cmore sagt att ändra tävlingsbestämmelserna enbart är en formalitet. Klubbarna har sedan dess styrt arbetstillstånd mm. Matcherna kommer att spelas.
”Har ni någon bortre gräns när den här serien måste vara färdigspelad? – Nej, det har vi inte. Det enda vi måste göra är att förlänga serie- och tävlingsbestämmelserna med Svenska ishockeyförbundet efter den 15 maj, plus att klubbarna måste förlänga kontrakt och arbetstillstånd och det måste ligga på dem.”
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
”Har ni någon bortre gräns när den här serien måste vara färdigspelad?
– Nej, det har vi inte. Det enda vi måste göra är att förlänga serie- och tävlingsbestämmelserna med Svenska ishockeyförbundet efter den 15 maj, plus att klubbarna måste förlänga kontrakt och arbetstillstånd och det måste ligga på dem.”