Knylan: jag är så klart ingen läkare men jag undrar hur spelarfacket tex. ser på att man ska köra ett komprimerat spelschema precis efter att 25-30 spelare haft Corona. Back to back match 3 och 4 sen en dags vila mellan eventuell match 6 och 7.
Det är väl en sak vad den frispråkige Ryman säger men den här frågan känns lite större än bara en schemafråga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är väl en sak vad den frispråkige Ryman säger men den här frågan känns lite större än bara en schemafråga.