Spock: Harald hjärndöd's kommentar: "Man vill göra avtryck, man vill ha något med sig". Ja, men eller hur, det är ju jävulskt genomtänkt och klippa en motspelare i knähöjd och dra på sig en game misconduct och få ytterligare fyra matchers avstängning.
Hartmann har alltså ingen spelare att tackla när han möter fittan Rahimi! "Han går lågt", säger man i kommentarerna.. no shit?!?!
På riktigt, HUR kan den där tacklingen, eller den skada som följer, någonstans bli Hartmanns fel??
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hartmann har alltså ingen spelare att tackla när han möter fittan Rahimi! "Han går lågt", säger man i kommentarerna.. no shit?!?!
På riktigt, HUR kan den där tacklingen, eller den skada som följer, någonstans bli Hartmanns fel??