mikenomad: Frågan är hur många som uppvisar symptom och verkligen insjuknar på riktigt, de människor vi pratar om här är idrottsmän på elitnivå, känns som att de kan ha corona utan att ens märka av det...
TimraStockholm: Tror inte den här sjukdomen lägger någon större vikt i om du är atlet eller inte. Charlotte Kalla och Jennie Öbergs blev rejält sjuka trots att dom är superatleter.
TimraStockholm: Prestationen 7-0 talar väl för just detta om inte annat. Sedan att spelarna i Löven i det närmaste var dödligt sjuka är ju en annan sak.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer