Lite overkligt att det bara skiljer ett mål inför 3e. Måste verkligen få upp effektiviteten. Och hålla ett högt tempo, nu när Löven hasar runt på 4 ordinarie backar. Kul läge för JJ. Typ inte känt på pucken på 25 minuter, sen får Andersson på ett ett-på-tusen-skott.
Vill se lite smartare spel i 3e. Går inte att klaga på offensiven (förutom effektiviteten dårå), men det måste vara fullt fokus bakåt. Inget dräll efter linjerna, ner med puckarna och jobba.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer