{297}: Ja men precis. Det kan ju inte vara vårt fel att de inte tog covid på allvar och gled runt och smittade halva allsvenskan. Men undra hur de agerar nu…? De lär kanske göra allt för att få finalserien avbruten. Men det har de ju iofs snart lyckats med på eget bevåg på isen…
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det kan ju inte vara vårt fel att de inte tog covid på allvar och gled runt och smittade halva allsvenskan.
Men undra hur de agerar nu…?
De lär kanske göra allt för att få finalserien avbruten.
Men det har de ju iofs snart lyckats med på eget bevåg på isen…