{297}: Instämmer helt, båda lagen drabbades och båda lagen får nu göra så gott de kan, att försöka skylla ena lagets tillkortakommande på sjukdomen och inte på det faktum att laget under hela året haft en extremt låg lägstanivå blir bara tröttsamt.
Men jag tar aldrig kommentatorerna på något större allvar, de är bakgrundsljud!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men jag tar aldrig kommentatorerna på något större allvar, de är bakgrundsljud!